img { max-width: 560px; width: expression(this.width > 560 ? 560: true); }

25 Nisan 2009 Cumartesi

Abugelia'da Basket

Abugelia Staples Center'daki önemli spor faaliyetlerinden biri de Basketball tabiki..


Oynayanlar : Aydın the Tamer Oyguç, Engin the Kevin Garnett, Ugur the Jason Kidd, Bahadır the Dirk Nowitzki ve Önder the Harun Erdenay..
Ve fotoğraflarda gözükmeyen ama sahaların sayı makinası bendeniz Muratanoviç the stop jam-shot, ve ayrıca yine fotoğraflarda gözükmeyen Ozan the Çirkef İnsan ve Ali the "yok artık" Lebrown..




Son resindeki temiz bloka dikkatinizi çekerim.. The çirkef insan Ozan için rakibin yaptığı her blok fauldur, ağlama nedenidir, çirkeflik mazeretidir..
not : Ozan, medyayı karşına almıcaktın, seni uyarmıştım..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

aklinca medyayi arkana alip bana saldirmaya calisiyosun ama biz bu numaralara gelmeyiz!!!
biz zamani geldiginde devleti orduyu karsimiza almis insanlariz senin bu hukumet borozani boktan blogundan mi tirscaz cingene seni...

Adsız dedi ki...

NOT : yukardakini ben yazdim

OZAN CIFTCILER

Adsız dedi ki...

Hadi canim anlamamistik zaten.

Not Yukaridaki yaziyi da ben yazdim

Ugur the Jason Kid feat. Orhun Ene

Unknown dedi ki...

evet temiz blokmuş.... şimdi hatırladım :)))