img { max-width: 560px; width: expression(this.width > 560 ? 560: true); }

22 Nisan 2009 Çarşamba

Bali Yolcusu kalmasin..


Avustralya vize vermemekte ısrar ede dursun, ben yolumu vize istemeyen ülkelere çevirdim bile.. İlk hedef Endonezya ve Bali adası.. 15-28 mayıs şimdilik Bali için planlanan tarihler.. Ondan sonra Caponistan, Brezilya ve G.Afrika gibi ülkelerle devam etmeyi düşünüyorum.. Şimdilik nazar değmemesi açısından fazla bilgi vermiyorum, bizi takip etmeye devam edin.. Diğer Bali yolcularını da yakında açıklayacağım..



Şimdilik webden indirilmiş fotoğraflar ama yakında benim objektifime yakalananları görebilirsiniz burda..

not : Bu yazıdan 2 hafta sonra Endonezya'nın da vize istediğini öğrenmiş bulunuyorum.. Vay anasını yaaa..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

haa reklam gereksiz ama site soruncaaa süperrr