img { max-width: 560px; width: expression(this.width > 560 ? 560: true); }

17 Mayıs 2010 Pazartesi

Helal Olsun Bursa, Beter ol Fener...



Dün bir tarihe daha şahitlik ettik.. Torunlara anlatacak hikayeler birikiyor... Bursa’yı tebrik ediyorum, Trabzonspor şampiyon olmuş gibi sevindim. Ama en çok aşağıdaki söylemlere gerekli cevabın verilmesine sevindim...


Anadolu’dan başka şampiyon çıkmaz.. (yıllarca bunu söyleyenlerle kavga ettim durdum, sonunda haklılığım ortaya çıkmış oldu)

Bursaspor’u şampiyon yapmazlar (kapak olsun hepinize şampiyonluk)

Fener Kupayı Trabzonspor’a verdi, Trabzonspor’da ligde Fener’e yatacak.. (beni en çok üzen bu lafı bir çok Trabzonspor’ludan duymuş olmam, hepinize kapak olsun)

Trabzonspor kendisinden başka bir Anadolu takımının şampiyon olmasını istemez.. (kimi ister ? Fenerbahçe’nin şampiyon olmasını mı ?)


Statükolara ve komplo teorilerine meraklı bir toplum olarak hepimize gelsin bu şampiyonluk.. Bu bir devrimdir, artık Türkiye’de futbol eskisi gibi olmayacak... Ertuğrul Sağlam umarım uzun yıllar Bursaspor’da kalır, bu başarının devamı gelir.

Son olarak da Kadıköy’deki anons meselesi var.. Herkes “Bursa maçı 2-2- bitti, Fener şampiyon oldu” anonsunu kim yaptı diye tartışıyor ama asıl sorun neden böyle bir anons yapıldı ? Trabzonspor’un direncini kırmayı mı planladı bunu yapan arkadaş.. Öyleyse plan tam ters tepti, Fener gevşedi (biz yapsak laz işi diye dalga geçerler).. Ama maç bittikten sonra da “Fenerbahçe şampiyon” anonsu yapılması daha da ilginç.. Bakalım açıklayacaklar mı bu anonsun sebebi ? Ama sonuçta yine tarihe geçmeyi başardı Fenerliler.. Onları da tebrik ediyoruz..

Hiç yorum yok: